Srozumitelné rozložení webu

Srozumitelné rozložení webu

Srozumitelné rozložení webu je jedno z nejdůležitějších věcí, pokud si necháváte vytvořit svůj vlastní web nebo eshop.

Jde především o to, aby se na webu vyznal člověk, co o Vás nic neví. Když takový člověk vstoupí na Váš web, je potřeba, aby nemusel dlouze přemýšlet, o čem webová stránka je, kam kliknout a co má vlastně dělat.

Dobře vytvořený web má srozumitelnou strukturu. Všechny prvky na stránce jsou logicky rozmístěny tak, aby web vystihl pravou podstatu toho, čeho chce dosáhnout nebo o čem chce hlavně informovat své návštěvníky.

Doporučujeme všechny služby, produkty a ostatní položky, co chceme mít na webu, generalizovat. To znamená, že si pomyslně vytvoříme obecné kategorie. Například pokud budeme prodávat počítače, notebooky, jablka, hrušky, vybavení do domácnosti – tak nám vzniknou tři kategorie: elektronika, ovoce a poslední necháme jako vybavení do domácnosti, protože možná lepší název nenajdeme.

V menu existují obvyklé položky, které je dobré zachovat. Patří sem například položky O nás, Kontakt. Pro případy internetových obchodů se může do menu přidat Obchodní podmínky, Doprava a platba.

Web, který je snadno pochopitelný, se může zdát, že je jednoduchý ho vytvořit. Ale je to těžší, než kdybychom tvořili web neuspořádaně nebo bez zamýšlení nad strukturou webu.

Rádi Vám pomůžeme s vytvoření webu nebo internetového obchodu.